Bergamott och strumpor

Jag brukar köpa frukt och grönsaker från Mossagården. Man vet inte vad som finns i lådorna. Det är alltid en överraskning.  I senaste leveransen fanns Bergamottfrukter. 

Efter att ha googlat lite blev det en jättegod marmelad. 



Presenten till Esther är nästan klar och nu ser jag att flera av mina sockor sjunger på sista versen. Jag måste hitta ett roligt mönster som ger tunna sockar. Tacksam gör tips. 
I övrigt har någon gett mig en förkylning då jag har tappat rösten. Tyvärr är jag tydligen inte tyst under natten. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får gå med i sockmadness på ravelry 😊

2016-02-28 @ 06:04:27
Postat av: Tomtan

Vem är tyst på natten :D
Prova på luffarslöjd! Det var riktigt kul!!!!

2016-02-29 @ 11:54:17
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0