Gott nytt år

Sitter här på ön med en besk/bitter smak i munnen och det har inte med tiden eller omgivningen att göra. Jag har haft det några dagar  och efter att ha googlat tror jag att jag har fått sk pinjemun. Jag åt en sallad med pinjenötter i söndags och i tisdags fick jag en bitter smak i munnen. Det är betydligt bättre nu men tyvärr var mat och dryck igår inte så god som det brukar vara. 
Jag stickar vidare på ponchon med Oniongarn. 

Vad tror ni om detta? Kan det bli något vettigt av det?  Jag hoppas få det klart idag och sen, ve och fasa, har jag inget  sticke på gång och mycket är nerpackat. Hur ska detta gå?


Kommentarer
Postat av: Tomtan

JA hur ska det gå!!!!!!

2016-01-04 @ 11:13:47
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0