Trädgård


Trädgården den 25 januari. Den kan nog bli fin till sommaren. Det har inte blivit så mycket stickat. Jag har sytt gardiner till matplatsen. De hängde i sovrummet i lägenheten men har blivit mycket bra här tycker jag. Tyvärr är det mörkt när jag är hemma. 
Jag har fått en ny låda från Testagram. Spännande att testa ny produkter. Jag kan verkligen rekommendera detta. Testagram.se. 

Det finns bl a mjöl från Teff. Teff odlas bl a i Etiopen och där fick vi ingera ett etiopiskt bröd. Tyvärr fanns inte det receptet med men Teff är glutenfritt och mycket nyttigt. 


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Inte mycket snö där inte :D

2016-02-01 @ 18:20:07
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0