Riva upp?

Jag har börjat sticka på ärmen till Rutantröjan. 

Jag tycker inte det ser bra ut. Ökningen går för snabbt, när halva ärmen är stickad kommer jag att ha ökat samtliga maskor. Ärmen kommer ju då att se konstig ut. Istället för att öka vart 8de varv ska jag försöka med var 8de rand istället. Jag måste alltså riva upp ett antal varv och det känns inte bra eftersom jag inte är på humör. Jag har för ont i benet för att behöva tänka. 

Istället hittade jag ett garn i källaren

 En bok



Och ett mönster

Wanida. Nu har jag börjat på ett par strumpor. Mycket roligare än att riva upp. 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Hoppas ondan i benet gett sig! Riva upp är trist.....

2016-03-29 @ 06:53:40
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0