Stickblogg

Detta ska ju vara en stickblogg men det är ju längesedan jag visade vad jag har stickat. 

I lördags var jag på Esthers 6-års kalas så nu kan jag visa klänningen jag stickade till henne. 

Jag har även stickat en sjal. Den heter Winterberry och garn+mönster kommer från Easyknit. Jag tyckte inte om varken mönstret eller garnet men efter blockning är jag mycket nöjd. Det har blivit en ny favorit. 

Ser tyvärr ut som att bilden är suddig.

Nu är jag på ön med Esther som går på golfskola. Hon tycker att det är roligt och har fått nya kompisar. 


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Vilken ljuvlig klänning!!!!! Vill åxå fylla 6!

2017-04-19 @ 12:52:27
URL: http://entomtastankar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0