Höst snart vinter

Så har sommaren 2017 gått utan någon uppdatering av bloggen. Och till min förvåning ser jag att några har varit inne och sett efter uppdateringar. Nu kommer lite. Jag har börjat acceptera mitt liv som pensionär och sommaren tillbringades på Hven med mycket golf. Lite stickat blev det men min Karin Öbergtröja tar emot. Jag har stickat en mössa i islandsgarn som jag är mycket nöjd med. Den är tunn men lagom varm och det blåser inte i mina öron.  (null)

Jag har även stickat klar min halskrage från SiV-17. Den är stickad, virkad, kvastskaftstickad och krokad. Mönstret och garnet kommer från Vinterverkstan.  (null)

 Jag har stickat en kjol i bomull till Esther.  (null)

Sen har jag precis blivit klar med en Stephen Westsjal. Jag var med i höstens KAL. Det var lika roligt som tidigare. Är mycket nöjd med sjalen.  (null)Precis nu sitter jag i Stralsund och ska fortsätta sticka på min lintröja. Vi är här på en minisemester. Blir kanske lite om den i morgon. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fint!

2017-11-11 @ 10:22:42
URL: http://entomtastankar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0