Golfvecka

Denna vecka spelas det golftävlingar varje dag här på ön. Idag var det sk scrambletävling. Fyra personer per lag och alla slår ett slag från samma plats och sen väljs läget för den boll som ligger bäst som punkt för nästa slag. Alla slår från den punkten också. Detta är ett riktigt lagspel. Vi blev fyra men en i laget gjorde Hole in one. Det har jag aldrig sett tidigare. Och det var riktigt snyggt. Vi fick champagne efteråt. 
(null)

Sonens lag vann tävlingen så lite stolt är jag. Vi, sonen och jag, åt middag på campingen i kväll. Gott och som vanligt fantastisk utsikt. Kustbevakningen patrullerade utanför. 
(null)

I morgon är det dags för en ny tävling. Nu kopplar jag av med att sticka på en tröja. 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Ser härligt somrigt ut

2018-10-26 @ 18:40:14
URL: http://entomtastankar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0